dilluns, 1 d’octubre del 2012

Us imaginau anar pel carrer i trobar-vos el vostre ídol? Això és el que li va passar a Yun Peng, alumne de 4t d'ESO A:




"Això és una foto meva amb en Carlos Jeans, que és un DJ molt famós a Espanya. La vaig fer a Madrid en un viatge que vaig fer amb els meus amics, en Sebastian i n'Erick.
En Carlos fa molts programes de televisió i el meu preferit és "El Hormiguero" d'Antena 3. Ell sempre mescla músiques POP amb altres tipus de música.També protagonitza alguns anuncis, per exempre el que ha fet quest estiu la marca de begudes Coca Cola.
El dia que vaig fer aquesta foto jo estava menjant en el restaurant KFC, i quan li vaig demanar si em podia fer una foto amb ell, en Carlos va ser molt amable amb nosaltres. En fi, tots vam aconseguir la foto desitjada!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada