dilluns, 6 de maig del 2013

Anam de viatge a València!

Ismael El Harrak Moreno. 3rESOE.

El passat cap de setmana (dies 26, 27 i 28 d'abril) el grup de 3r d'ESOE, acompanyats pels professors Juanjo, Toni i Carles, vam anar de viatge a València on visitàrem el Museu de la Ciència, l'Oceanogràfic i l'Hemisfèric (on vam veure una pel.lícula en tres dimensions).
El divendres a les deu del matí ja érem tots puntuals al port. El trajecte va ser d'unes set hores. En arribar ens dirigírem a l'hotel, on ens repartírem en tres habitacions; una per als professors, una per a les al.lotes i una altra per als al.lots. A continuació vam anar al Centre comercial.
Dissabte al matí férem un recorregut pel centre de la ciutat; vam visitar el mercat, l'Estació del Nord, l'Ajuntament, etc. A l'horabaixa vam veure la pel.lícula en 3D a l'Hemisfèric i després ens donaren temps lliure.
Diumenge ja vam haver de fer les maletes i vam anar a l'Oceanogràfic i, a continuació, dinàrem a un bufet. Més tard visitàrem el Museu de la Ciència i finalment férem les darreres compres.
De tornada cap a Mallorca ens vam marejar molt, però ha estat una experiència molt divertida i ens ho vam passar molt bé!