dilluns, 20 de maig del 2013

4t d'ESO a Londres!

Marc Vázquez, 4t dESO A.

Dia 1 de maig, dimecres, arribàvem a l'aeroport de Gatwick a les onze i mitja, amb una calor sorprenent, tenint en compte que allà, normalment, hi fa més fred. Vam agafar el bus que ens portaria a l'hotel Royal National. Quan hi vam arribar el primer que férem fou repartir-nos les habitacions i menjar un entrepà al vestíbul. Després anàrem a passejar per Westminster Abbey i pel Big Ben. A les vuit, i en dos grups, vam pujar al London Eye, des d'on es veia una vista espectacular de tota la ciutat. Dins la cabina, el nostre cap d'estudis Enrique i tots els alumnes vam fer un famós "Harlem Shake", molt divertit.
Després alguns alumnes vam anar a veure un partit de futbol a un pub londinenc amb en Juanjo, mentre que la resta va anar a veure un musical.

Dia 2, dijous, a les nou del matí, ja érem a la London Tower, un museu d'història de la ciutat. En sortir vam passejar per London Bridge i per la Catedral de St.Pau. Després de dinar vam tenir la tarda lliure per fer compres. A les vuit vam sopar i partírem cap a l'hotel.

El divendres 3 vam sortir a les nou i mitja de l'hotel per anar al zoo i, a continuació, vam visitar el fascinant Madame Tussaud's, el museu de cera de Londres. Ens vam fer fotos i vam veure una pel.lícula en 4D que ens va agradar molt. A l'horabaixa també vam tenir lliure per continuar amb les compres. A les vuit ja ens retiràvem per anar a sopar i a descansar.

El dissabte a les nou visitàrem el museu National Galer,y on vam veure pintures i després anàrem a Candem, un carrer molt transitat i amb moltes botigues. A les quatre i mitja vam anar a passejar per Covent Garden i després embarcàrem al creuer Riverboat Disco Cruise, on vam sopar i ballar fins a les dotze de la nit.

Diumenge dia 5 vam sortir a les nou cap al Natural History Museum, a veure exposicions famoses de pintors de segles passats. En acabar vam anar a Hyde Park, on jugàrem a futbol, dormírem i dinàrem. A la tarda alguns continuaren passejant pel parc, que era enorme, i d'altres feren més compres.
A les set i mitja ens trobàrem al Buckingham Palace i, a continuació, sopàrem i partírem cap a l'hotel.

El darrer dia vam haver de deixar l'habitació al matí i les maletes al vestíbul i anàrem al British Museum, fins a les dotze. I ja haguérem d'agafar l'autobús que ens duria a l'aeroport, on dinàrem abans d'embarcar a l'avió. A les set i mitja ja érem a Mallorca.