dissabte, 12 d’abril del 2014

Hem anat a València!

Fran Soriano, 1r de Batxillerat A

Els alumnes de 1r de batxillerat vam viure una magnífica aventura a València.

En arribar al port tots estàvem molt il·lusionats i amb ganes d'anar cap allà. El viatge en el vaixell va ser bastant llarg, ja que va durar vuit hores. Així i tot el temps va passar volant, ja que jugàvem a cartes, parlàvem, i féiem passejades pel vaixell. En arribar a València vam anar als apartaments a deixar les maletes i per acabar el dia vam anar a sopar. L'endemà al matí vam anar al centre de València i vam fer una passejada, alhora que vam veure els edificis més importants, com la Catedral, l'estació de tren, etc ... A la tarda, els alumnes vam poder anar de compres per la ciutat i gairebé tots ens en portàrem alguna cosa.

L'últim dia a València  va ser el millor de tots, ja que vam visitar la Ciutat de les Arts i les Ciències i l'Oceanogràfic. Vam poder veure moltíssims experiments, tant de biologia, com de química, de física, d'electricitat i molts d'altres. A l'Oceanogràfic vam  veure animals marins com foques, taurons, pingüins, etc. Allà vam anar a un espectacle de dofins i ens ho vam passar molt bé i vam riure molt ja que en Juanjo, professor acompanyant, es va atrevir a ballar davant tot el públic, condició indispensable perquè un de nosaltres pogués tocar els dofins.

Finalment, a la nit, vam agafar el vaixell i, tot i que va ser un viatge de tornada bastant dur (ja que el vaixell es movia molt), tots vam arribar bé i amb una gran experiència viscuda. També hem de donar les gràcies als professors que ens van acompanyar, Pilar, Herminia, Carlos Serra i Juanjo, ja que sense ells no hagués estat possible aquesta experiència.