dimecres, 28 de maig del 2014

Entrevista a Alberto Lahoz, professor en pràctiques de ciències socials

Raúl Lahoz i Rafael Lucena, 4t d'ESO

Com va ser el teu començament a l'institut?
El meu començament a l'institut va ser bo, la meva primera tutora va ser n'Herminia, que ara és la professora més antiga de l'institut i vaig tenir molta amistat amb els meus companys de futbol. Per això el meu pas per l'institut va ser bo.


Quina assignatura t'agradava més i quina menys? Per què?
Les assignatures de lletres m'agraden molt, també les matemàtiques perquè tenia professors que em varen ensenyar molt bé. Les que m'agradaven menys eren Ciències Naturals i Física, però no em varen agradar molt a partir de 4t ESO perquè vaig tenir problemes.

A partir de quin moment vas saber que volies ser historiador?
A 3r d'ESO ja sabia que volia ser historiador, vaig tenir un professor a 3r, 4t i batxillerat que em va marcar molt, en Carlos Ávila.

Va ser dur el teu pas per batxillerat?
1r de batxillerat va ser més dificil que 2n per problemes personals però a 2n ja no estava tan pressionat, ja que la nota de Selectivitat no m' influïa en la nota de tall .

Com ha estat la teva relació amb els alumnes i el professorat fins ara ?
La meva relació amb els alumnes bé, no he tengut cap tipus de problema ni cap falta de disciplina i tenc confiança en ells i els he exigit el que era just, crec. No he tingut cap problema a 1r d' ESO, ni a batxillerat ni a 4t d ESO i, en general, ho estic passant molt bé amb els professors i els alumnes.

Et va costar al principi exposar davant de tantes persones?
No, la veritat és que no em va costar exposar davant els alumnes perquè ja hi estava acostumat a la carrera  i en el màster també. Amb el meu club de futbol també parlo davant de moltes persones.

T'agradaria seguir fent classes a l' institut després de finalitzar el teu període de pràctiques?
Clar que sí que m'agradaria seguir fent classes a l'institut, però això no depèn de mi ni del centre, però si algun dia me l'assignen m'encantaria.

Com ha estat la teva experiència fins ara?
Com a alumne no he tingut cap problema i com a professor tampoc, perquè m'ho estic passant bé i tinc una bona relació amb els alumnes i amb els professors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada